You Oughta Look Out

2013-02-05 13:50:08/Permalink/Life of Skalman/
 
En ledig dag efter en hel jobbhelg+jobbmåndag. Så HIMLA skönt.
Tänkte förbereda lite matlådor till kommande veckan. Skalman going housewife haha!
Har precis packat upp min älsklings födelsedagspresent. It is truly awesome.
Han fyller år ganska snart. Jag älskar verkligen att vara kreativ med presenter. Presenter,
I'm the queen of them.

Just nu nördar jag Lonely Island's nya låt.
 
Haha they bring a whole new meaning to YOLO.
Nahe.. Om man skulle göra lunch åt sig själv. Köttfärssås känns det som. Eller biffar.
Har en massa köttfärs som vill bli använt. Intresseklubben antecknar.

Well well, see you another day.
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback