Valentine's Day

2013-02-14 12:16:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Att vara ledig på Alla Hjärtans Dag, det låter ju helmysigt. Men att vara hemma själv,
för att älsklingen inte är ledig - lagom kul.
Men jag gosar med mina katter sålänge, gör lite fint här hemma tills sambon kommer hem.
 
 
 
Vi tar en liten, gammal, pussbild också - det är ju ändå alla hjärtans dag.
Jag älskar dig, min finaste. Du är min trygghet
och det vackraste jag vet. Att få somna och vakna bredvid dig gör livet värt att levas.
Han är himlen för mig.
 
 
Nu ska jag äta lunch och kliva ur morgonrocken (that's right, man får ha morgonrock till kl12
när man är ledig, sådäså haha!). Hoppas ni får en geléhjärtanfylld dag! Puss!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback