Lycka, snöspring och brunch

2013-02-24 20:17:19/Permalink/Life of Skalman/
 
Ibland är det så obeskrivligt skönt att ha en ledig helg. Verkligen på riktigt, hur skönt som helst.
I lördags vaknade jag ändå vid 9- eller 10-snåret. SÅ skönt, inget alarm eller annat jobbigt
bara vakna av att kroppen känner att det är dags. Gick inte upp.
Nae, jag låg kvar och tittade på min älskling och kände på lyckan. Lyckan av att
vakna bredvid Den Stora Kärleken och en eller flera spinnande kissekatter i en stor säng,
i ett hus jag äger tillsammans med DenStoraKärleken/världens finaste man.
Wonderfulness.
 
Jag gick ut och sprang lite, eftersom det var längesen och termometern precis trillat över
nollan. Mina luftrör klarade det bättre än förväntat faktiskt! Det var lite slirigt på vissa ställen dock!
På kvällen gick jag på min Stigus föreställning. It was awesome!
 
Sovmorgon även söndag. Brunch med Sarita på stan, för att sen komma hem till tryggheten som
stavas Fästman/Sambo/Älskling och mysa hela resten av eftermiddagen/kvällen.

Tiden går så snabbt med små katter. Jag minns när de inte ens kunde gå.
 
Dags för Så Ska Det Låta i soffan! Godkväll!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback