Det kunde varit så gott!

2013-02-12 22:08:52/Permalink/Life of Skalman/
 
Kom till jobbet. Till min stora lycka ser jag en enorm bricka med (what seems to be)
semlor, och skyltar som deklarerar "VI BJUDER ALLA PÅ SEMLOR" och jag tänker,
Semlor till frukost, jag har världens bästa jobb!
Jag hämtar min på en gång, plockar av och äter "locket" först i vanlig ordning och
tar sedan en GIGANTISK tugga för att få med mig bröd, grädde och mandelmassa
i en och samma tugga för optimal njutning. VAD HÄNDER!?
Det är en j*vla vaniljfylld "semla". Blääääääääää. Besvikelse.
 
Men, nu kom jag iallafall tillslut hem. Och jag får höra "Hej älskling, det finns en semla i
kyla till dig" och jag känner lycka. Nu ska jag minsann äta en RIKTIG semla till kvällsmat,
och sen dyka i säng.

Såhär är jag med choklad OCH semlor. Haha!
 
Puss och hej - trött tjej
 
(Iiiih imorgon ska Stina få sin allahjärtansdagpresent. Eftersom vi antagligen inte ses på alla
hjärtans dag, och hon är min vampyrfru, så måste hon få den imorgon.

Den är så HIMLA bra att jag vill ha den själv. Jag utnämner mig härmed till Queen of Presenter.
'Cause I am. Oh yeah.)

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback