Lite tankar och bilder från 2013

2013-12-29 15:29:07/Permalink/Life of Skalman/


SUMMERING AV ÅRET :D

ÅRET 2013 i allmänhet

Hur har året varit för dig?
Väldigt bra och fyllt med upplevelser och omställningar.

Bättre än förra året?

Bra fråga. Jag vet inte riktigt, men helt fantastiskt bra har det i alla fall varit på många sätt.

Har du träffat några nya vänner?
Jadå, byter man arbetsplats blir det ju lätt så, till exempel :)

Någonting du aldrig kommer glömma 2013?
Känslan av att kunna ringa till sin bästis närsomhelst igen, efter att hon bott överj*vligt långt bort jättelänge.

Har du flyttat under år 2013?
Nix, nu har jag mitt hus och det lämnar jag inte i första taget..!

Har du hittat en ny låt som du älskar?
Flera. Kan inte komma på en enda titel nu bara för det haha!

Isåfall vilken?
Hmm..... Wrecking ball! Den är nästan bättre än jag vill erkänna.

Har du kysst en främling?
Nix, den enda jag kysser är min älskade sambo, the Love of my Life.


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2013?
Lika fantastisk som de senaste åren ♥

Har du varit kär?
 Varje, varje dag.

Har du sagt jag älskar dig till någon?
Indeed!

Har någon sagt "jag älskar dig" till dig?
Ja ♥

Har du haft ett hemligt förhållande?
Nej, har som sagt bara haft ett - samma som de senaste åren hehe!


SORG&HÄMND

Har du varit ledsen under året?
Ledsen blir väl vem som helst ibland. Så, ja.

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?

Ehm, ja. (haha)

Har du varit i slagsmål?
Nix, är ganska fredlig av mig faktiskt..!

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar?
Det har jag säkert, något jag ångrar just då. Men jag tror ändå att allt som händer,
happens for a reason. Man lär sig alltid något.

Har du skämt ut dig?
Säkert! Men jag märker inte alltid det, eftersom jag är den jag är, typ ;)

Har du ljugit för en vän?
Nej, inte medvetet i alla fall.

Har du varit ute en hel natt?
Mer eller mindre en hel natt!

Har du blivit tagen av polisen?
Åh ja, minst en gång om dagen... ~kriminell tjej~

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet?
Haha ja, varje kväll. Tror min sambo skulle tycka att det var mystiskt om jag INTE sov i samma
säng som honom!

Har du sovit i samma säng med någon i samma kön?
Jadå!

JOBBET&FRITIDEN

Vart jobbar du?
Överallt. Haha. Men bland annat med CutenessOverload.

Har någon varit elak mot dig på jobbet?
Nähee då, jag har så fina arbetskamrater!

Har du gjort något framsteg?
Ja, massor. Orkar dock inte räkna upp saker och ting. Ni får lita på mig ;)

Har du gått bakom ryggen på en vän?
Aldrig.

Har du ljugit för din bästavän?
Jag kan inte det, she knows me too well.

Nyårslöften?
Att ta vara på 2014, och inte vara rädd för att prova nya saker.

Bilder från året:
Instagrambilder först;
Har utvecklat min garderob mycket i år OCH färgat bort det lila i håret - till svart.


Ibland känner jag för att vara lurvig och ha extra öron...


Min juliga klänning, från julafton. (Ja, min kjol hade fastnat lite i underkjolen...)
Wig <3

Jag och min älskling åkte på en sensommar/höstkryssning för att fira våra fyra år tillsammans.
Det var så fint.

Min bästis flyttade hem till Sverige igen. Thank you Lord.


Randoms!
 


 
 
 
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback