Newest wig och fredagsmys

2013-08-23 16:22:00/Permalink/Skalman Style!/
 
Happy friday, people!

Igår kom min nya peruk
. Är helt kär i den på riktigt. Den är så FIN. Fick det bekräftat när jag
åkte in till läkaren för att ta blodprov och grejer idag också. Det första hon utbrast när jag kom in
i rummet var "Du har HELT fantastiskt hår!". Haha ^_^ Det är så himla mysigt när folk VÅGAR
säga något om ens hår, speciellt när man själv tycker att det är så fint hihi. Det händer aldrig
när jag har bara min naturliga bruna hårfärg hehe..! Däremot när jag har grön lugg/lila peruk - då ni!

Here it is! (Har inte orkat sminka mig eftersom jag bara ligger hemma och tycker synd om mig själv, sorry!)
Älskar perukeeer!Tror jag håller på att frälsa över Stina till perukernas förlovade land också haha!
En dålig hårdags bästa vän = the wig.

Menmen, nu ska jag fortsätta titta på Sailor Moon med Stina. Lagom fredagsslappt sådär.

Mmmmm naturgodis
 
                                                                                   Puss och kraaam!
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback