Ilska och illamående

2013-08-19 21:43:01/Permalink/Life of Skalman/
 
God Måndag. Idag har det varit en "sådär"-dag. Haft ont i magen som sjuttan och knappt kunnat äta.
Vet inte om jag tog ut mig för mycket i helgen, eller om jag ätit något som inte var snällt - för har
haft lite halvont i magen ända sen i lördagskväll. Menmen, har ju en skön soffa att kurera mig i så
det är väl bara att stå ut och försöka äta trots att magen protesterar.

Jag tog tillfället i akt idag, att försöka ordna med en liten present till min älskling eftersom vi firar
4 år tillsammans nästa vecka. Tänk vad tiden går när man är kär! ♥
Men mitt i allt inser jag att det uppstått ett fel och jag tänker att "det här måste ju gå att fixa till".
Efter många om och men skriver jag till hemsidans support för att be om hjälp, och får till svar
"Nej, det går inte - du får göra om." Jag satt (läs: låg i soffan) HELA förmiddagen (vaknade tidigt
eftersom magen var dum) och fixade och donade. Och så måste jag GÖRA OM ALLT.
Jag känner mig helt gråtfärdig. Skit.
Men. Det är väl bara att sätta sig ner och göra om allt. Pläh.
När vi varit tillsammans i ett år så gjorde jag en scrapbook med bilder från vårt första år tillsammans!

Hade även med texter från låtar som påminner mig om honom, och texter som jag skrivit själv.
(Skriver ju en del som ni vet..!)

Anyhow. Nu ska jag fortsätta att göra ingenting och tycka synd om mig själv, och hoppas att magen
mår bättre till imorgon. Som det känns nu kommer det dock bli svårt att sova. Oh Alvedon, what would
I do without you?
God natt people, vi hörs imorgon! ♥ (lovar att uppdatera er mer om detaljerna kring loppet då!)
 
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback