Storm

2013-04-23 21:56:44/Permalink/Life of Skalman/
 
Idag har det blåst halv storm utomhus. Försökte vara ute och räfsa lite i trädgården.
Jag gav upp efter en stund, eftersom allt flög upp i min näsa eller bara allmänt flög runt.
Arbetet hamnade på plus minus noll kändes det som. Men!
Det har kommit flera vitsippor i min trädgård nu iallafall!


Sedan har jag även suttit och grejat med paketet som jag ska skicka till Stina.
Förutom lite svenskt godis och såklart ett par vampyriga saker, så ska denna TEA-REX
resa över världen för att bo med min fru ♥

Älskar också att det står en beskrivning på baksidan av Tea-Rex-förpackningen med meningen
(och nej, jag skojar inte) "This T-Rex is not going to eat you."

En sista bild innan det är kvällsdags. Vårens första fluga har vaknat i vårt hus.
Den måste fångas, har Fluff bestämt! Detta innebär att en del dansande
på två ben, gärna på vingliga ställen med begränsad plats att sätta tassarna på..!
 
Well, that's all for tonight people!
Nu ska jag dyka ner i säng och kramas med min Kärlek ♥
 

                                                                            Puss och hej - kvällstrött tjej!
 
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback