Skypelove och mormors pannkakor

2013-04-25 21:27:33/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp alla soliga!
Hur fint väder har det varit idag!? Jag SKIPPADE till och med jackan! Oh yeeaaah

Var ledig idag, men det blev en hel del farande ändå. Handlade och lite sådär.
Var även en sväng förbi mormor och morfar och lånade deras skrivare (vår är fortfarande
nerpackad hehehe...) och åt mormors pannkakor, mmmmm ♥ Även fast jag gör mina
tyyyp på samma sätt, så är det ändå något speciellt gott med all mat som mormor gör!

Såklart startade jag dock dagen med att prata med min vampyrfru, som befinner sig
längre ifrån mig än någonsin i vår historia. It's really insane. Men som tur är finns det
Skype, så att man kan se varandra och prata nääästan som om hon vore här.
Nu har jag även tagit mig i kragen och beställt byte av abonnemang, för att det ska bli
lite billigare att sms:a till henne nu (men också för att det ska bli billigare i allmänhet såklart).

Imorgon blir det fredagsjobb, och jag ska även jobba heeela helgen. Puh!
Men som tur är har jag ändå sovmorgon, så att man inte är helt död på jobbet
bara för att man vill helgmysa lite i soffan med sin älskling!

Wellwell, nu ska jag ta mig lite vaniljyoghurt innan det är dags för bingen. Var ute och
sprang förut, så är helt slut och mina lår har mer eller mindre dött, haha!

Till sist, en bild på min största pälskling, Skrutt ♥

Foto: Jag. Tagen för ett par dagar sen i vårvädret.
 
                                                                                Skalman - over and out!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback