Nästan helg

2013-04-04 21:41:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Imorgon är det fredag, och sen är det helg. Det ska bli så skönt, så skönt!
Idag har jag varit och fått massage (en trevlig förmån jag har på mitt jobb). Känner mig
lite sådär lagom mörbultad nu haha! Men det var såklart skönt ändå, fast jag kände
att jag nästan ville gråta en skvätt ibland. Tydligen märks det på vilken axel jag
har haft min handväska/alla andra väskor sen jag var typ 13 år hehe...
Det blir nog flera gånger tror jag, för att få bukt med mina halvtrasiga axlar/rygg. Ajajaj!

Har även köpt ny liten leksaksråtta till kissekatterna. Den la Fluffis beslag på direkt och
hon har lekt med den hela kvällen haha! Så himla söt!
 
 
Såklart varvar hon råttan med kattmyntekudden hon fick i julklapp. Misse
 
Nahej, dags att borsta tänder. Är helt slut, av någon anledning. Har haft jättesköna arbetspass
hela veckan, men är ändå helt död! Får ta en myskväll imorgon när lillasystern (som inte är
så himla liten längre... 18 år! USCH så gammal jag måste vara då..!) kommer hit och
hälsar på. Ja, så gör vi!

 Pussgodnatt världen!

 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback