If you know how to finish the sentence..

2013-04-19 17:12:44/Permalink/Life of Skalman/
 
Fredag, gott folk. Sitter och försöker ladda upp klipp på youtube, för första gången sen
typ... jag tror nästan att det var fyra år sen. Hittade minneskortet med mitt uppträdande
från FMG's melodifestival 2011, så tänkte att det kanske var dags att slänga upp någon
ny låt. Den har jag skrivit själv, till skillnad från den andra videon jag lagt upp.
Her grip of romance makes you fall.

Nu kommer min fina, fina sambo hem. Jag vill ha fredagsmyyys!
Min käre far
var här och hälsade på förut. Drack kaffe och pratade.
(Ja alltså, JAG drack inte kaffe - blä!) Duktigt av honom att ta sig hit trots alla
översvämningar som finns på vägen hem till mig haha! :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Det skulle vara svårt att leva utan musik har jag kommit på. Jättesvårt. Tänk att inte få sjunga?
Eller dansa, eller lyssna på musik som passar ens humör! Usch. Det skulle aldrig gå.
Say something, anything.  Har på ganska hög musik just nu för att överrösta min katt.
Fluff har börjat löpa. Så hon låter som en säl just nu. You should try it in heels.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Blåbärs-DNA, breaking dawn, there ain't no pill 'cause you ain't ill, ost.
*Hittade invigningen av ett av mina block*
 
 
 
 
Puss och hej - fredagsmys till mej
Haha söt!
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback