I scream, you scream, we all scream for ice cream

2013-04-11 21:57:05/Permalink/Skalman Style!/
 
Godkväll!
Om ni inte visste det, så är det fredag imorgon. Åh så skönt!

Idag höll jag på att glömma att jag skulle till jobbet. Jag sov hemma hos Filip och Stina.
Och när jag åkte därifrån, för att åka till jobbet, så ställde min hjärna om sig på vägen
och jag höll på att åka hemåt istället. Jag tror att min hjärna fick för sig att det var helg
bara för att jag inte sov hemma (för det händer inte så ofta).
Som tur var kom jag på mig själv och hann vända och åka rätt, utan att komma
försent dessutom! ~Fjuh!~
 
Idag trillade det ner något vackert i min brevlåda.
 
Detta fina glasshalsband! Det är köpt av Sweets by Gina, men jag köpte mitt via Tradera
där produkterna det också finns en "shop" liksom. Mycket fint :)
 
Nu är det dags för säng! Imorgon kommer den stora lillasystern hit och vi ska
ut och göra stan osäker, så jag behöver min skönhetssömn haha!

Godnatt hela världen
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback