Måndagar borde vara olagliga

2012-09-17 17:51:08/Permalink//
 
..iallafall måndagar utan sovmorgnar! Guhu, jag var så himla död imorse.
Hade knappt sovit någonting för min mage och tå was killing me. Tå-operation igen på
torsdag... KUL! Tur att min mamma kunde följa med. Herre Min Gud, vad skulle jag göra utan min mamma?
Tacktacktack för henne ♥ (nejvadåjagärintespruträdd)
 
Anyhooow, idag vann jag biobiljetter och godis på jobbet - oh yeah *säljproffs* ;)
Man blir så grymt motiverad när man kan vinna något extra, utöver provisionen liksom.
Awesome sauce.
 
Idag är dagens tanke, Gud är god! Oh yes He is.
Och på det vill jag länka till en megasnygg väska jag hittat;
Find it HERE.
 
Nu ska jag äta. Puss på er
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Tråkigt med tån, men du får äta godiset efter operationen och pigga upp dig. Kram!

2012-09-17 @ 19:23:59
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback