Galenskap

2012-09-24 17:04:19/Permalink//
 
Lediga måndagar borde det nästan vara lag på! Iallafall när man har jobbat hela helgen :)
Så skönt! Idag har jag inte gjort ett skvatt! Bara pratat lite med Sandra och eldat lite värme i huset.
Mmm underbart.
 
Står och lagar köttfärsås så att det nästan svämmar över i köket. Storkok oh yeah!
 
Jag jobbade natten då iPhone 5 släpptes för förhandsbokning. SHIT i tell you, people are mad!
23:50 - lugnt som en filbunke. 00:01 - craaazy! Vi var alltså ca 25 pers fler än vad vi brukar
vara vid den tiden, på jobbet. Ändå fick vi stressa som galningar haha (:
Fast det var ändå jätteroligt, det var värsta partyfeelingen på jobbet. Trots galenskapen haha!
"Hej er hemsida har kraschat och jag måste ha iPhone 5!!!!!!!!!!!!!!!!!" Ta're lugnt, Skalman ordnar!
 
 
Nae hörreni, jag gillar min Sony Ericsson Zylo. Tappade den stenhårt i golvet förut, den överlevde
utan problem! Do that if you can PajPhone ;D
 
Nää inte ska vi mobba den för mycket. Den säljer ju, så att LITE bra måste den ju vara... ;)
 
Dags för mat. (jag har till och med köttfärssås i ansiktet - matlagning all over!)
Vi hörs en annan dag, ser ni? Jag försöker blogga oftare *klapp på min egen axel* hehe!
 
Puss på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Anastasia Matuszewski

Jag har tappat min ajfåån massa gånger och den lever fortfarande en friskt liv. Dom är inte så ömtåliga som man tror ^^

2012-10-10 @ 21:26:36
URL: http://animayah.com

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback