Äntligen, ÄNTLIGEN fredag!

2012-09-28 18:11:35/Permalink/Life of Skalman/
 
Jag har nog aldrig längtat efter helg så mycket som denna vecka. Och nu ÄNTLIGEN
blev det fredag! Jag tror jag dör av trötthet.

Idag har majoriteten av mitt jobb gått ut på
"VAR ÄR MIN IPHONE!?!?" Jag vill bara skrika tillbaka "SERIÖST, DET ÄR BARA EN TELEFON!!!".
Bara för att det handlar om något du verkligen vill ha så behöver du inte skrika så att mina öron
måste krypa in i huvudet i rent självförsvar. Relax
 
Min lilla kissekattbebis är väldigt "mammig" just nu. Klättrar på mig, och ska sitta på min axel
såfort jag går någonstans. Söt, men lite jobbig när man har datorn i knät...!
 
Nae, nu ska jag "powernappa" innan vi ska äta middag. Trevlig helg people ♥
Ska följa Skruttis exempel hela helgen tror jag..!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Hoppas att du får en lugn och skön helg.

2012-09-29 @ 12:23:15
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback