Samarbetsvillig kropp? Nae inte jag iallafall..!

2012-10-10 21:08:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Igårkväll gick jag hem från jobbet. Jag hade så SJUKT ont i magen. Blev lite panikslagen
då senaste gången jag hade så här ont så var det en tvillingcysta på en av mina äggstockar.
Vilket endast kunde lösas med operation.. Blääääää.
Not good. Så idag, när smärtan vägrade gå över, ringde jag till farbror doktorn och fick en tid
nästan direkt. Dock så kände människan som jag fick prata med att hon behövde fråga;
"Jaha, hur vill du göra.. VIll du fortsätta äta värktabletter bara eller vill du komma in så vi kan kolla upp
vad det beror på?" Eh, jo jag ringde dig för att tala om att IPREN IS THE SOLUTION! Not.
Var iallafall hemma från jobbet och låg i fosterställning i soffan tills det var dags att
åka i stort sett. Men mina äggstockar var i fint skick visade det sig, tack och lov!
 
Däremot har jag tydligen en förmodad urinvägsinfektion (!?). Jag trodde att det skulle göra
ont på annat sätt, men tydligen inte. Så lite antibiotikakur till mig and off I went.
 
Hoppas att jag inte har lika ont imorgon. Att ha så ont att man vill skrika när man måste
sitta och prata trevligt i telefonen är väldigt svårt nämligen. Men jag VILL ju gå till jobbet.
Jag bestämmer helt enkelt att jag mår bättre imorgon... SÅ bestämt!
 
Innan vi slutar. Kolla, Stina, jag hittade en bild om oss (hahaha):
 
Bye bye people!
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Hhahaha jaaa <3
Get better <3!

2012-10-10 @ 21:50:24
URL: http://gnista.webblogg.se
Postat av: Lena Petersson

Hoppas att infektionen går över snabbt. Ont i magen är förfärligt jobbigt.

2012-10-11 @ 13:26:29
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback