Jobbjobbjobbhelg

2012-10-28 18:35:14/Permalink//
 
Att behöva stiga ur sängen innan 6 för att gå till jobbet, när det är helg, borde vara förbjudet..!
Men detta har jag gjort. Blä. Men jag har haft gott sällskap på jobbet, av Sarita och min gräspinne!
 
Haha Stina, jag hittar bilder om oss hela tiden!
 
Trots denna jobbhelg så ska jag jobba imorgon också. AWESOME (not). Är så trött.
Jag och min älskling sitter och tittar på varandra just nu.
"Neeej inte kan man väl gå och lägga sig redan?",
"Njaaaa 18.30 känns väl lite väl... KAN INTE KLOCKAN BLI
GÅ-OCH-LÄGGA-SIG-DAGS NÅN GÅNG!" är det vi diskuterar. Hur trötta kan man vara!?
 
Intressant inlägg detta. Jag jobbar och jag är trött - intresseklubben antecknar!
Menmen, ska väl försöka äta något och hålla mig vaken liiiiite till iallafall.
 
Puss på er!



Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback