Jag älskar mitt jobb

2012-10-03 21:08:53/Permalink//
 
Ja, faktiskt så tycker jag väldans mycket om att göra det jag gör varje dag.
Men. Vissa dagar blir jag så trött.
 
Person i headset skriker "NI ÄR SÅ J*VLA DUMMA I HUVET FATTAR DU, JAG BLIR SÅ J*VLA ARG,
DU FATTAR JU FÖR F*N INGENTING TRÖGA J*VEL!!!"
 
Jag svarar "Jag vill inte att du svär åt mig när jag försöker hjälpa dig. Det är synd att det
blivit som det blivit, men nu försöker vi lösa det här så gott vi kan tycker jag."
Vad jag SKULLE VILJA svara;
"HAR INTE DIN MAMMA LÄRT DIG HUR MAN UPPFÖR SIG!?!?"
alternativt "Jag kommer för f*n inte till ditt jobb och skriker dig i ansiktet bara för att
jag är arg på en situation/någon annan som har samma arbetsgivare som du."
 
Men så säger jag givetvis inte. Men ibland har jag god lust. Jag tycker om att hjälpa till,
jag är jättetrevlig och gör så gott jag kan. Då vill inte jag höra att jag är en idiot.
Det är inte okej, sådäså. Men som sagt, för det mesta tycker jag om mitt jobb.
Jag tycker om mina arbetskamrater och jag tycker om att prata med trevliga
människor i telefonen och jag tycker om att coacha i hur man är en bra säljare.
 
Imorgon har jag liiite mer sovmorgon än idag. Börjar 9. Jag är jättetrött redan nu.
Funderar på att bara kasta mig i säng NU.
 
 
 
Pussgodnatt på er!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback