If you say so so..

2012-10-05 21:03:00/Permalink/Life of Skalman/
 
 
ÅH så skönt det är med fredag! Riktigt jobbig dag på jobbet idag. Var jätteomotiverad
av någon anledning. Dessutom fick jag SJUKT ont i huvudet på eftermiddagen. Tack och
lov så sitter det fina människor i Driften, så jag slapp telefonen och svarade på lite mejl istället
i någon timme eller så. Så jag slapp skrikit mobilljud och människor som inte är medvetna om sin
röstvolym.
 
Nu sitter jag i soffan med min älskling. Vi tittar på Dobidoo (stavning?) haha (:
Snart börjar The Shining, och det är ju en såndär film man SKA ha sett så den ska vi
se och äta popcorn ♥ Jag älskar sambolivet. ÄLSKAR. Fast mest av allt älskar jag min
fina, underbara man till sambo ♥ Han är finast i hela världen.
 
Med oss i soffan sitter lilla kattbebisen också. Min lilla Fluff. Men hon börjar växa ifrån mig
lite tycker jag. Titta, hur fin får man vara?
 
Dags för film. Puss och godnatt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback