VERY long time no see

2012-05-13 19:34:30/Permalink/Life of Skalman/

Jag har visst tappat blogglusten lite... Jaså, ni har märkt det? (Hehe!)
Jag vill gärna vara lite mer bloggig, har mycket viktiga åsikter och ett väldigt intressant liv
att out;a... HAHA! ;) Nejmen seriously, I'll try! (Har för mig att jag sa det sist också iochförsig..menmen!!)

Har iallafall precis varit på gymmet. Mmm jag älskar känslan efter ett ordentligt pass.
Träningsvärken kommer vara brutal imorgon. Oh yeah!
Var en väldig mysdag på jobbet idag, ringde inte på så jättemycket. Folk hade väl annat för sig
en sån här solig söndag än att ringa Kundtjänst kanske, det hade jag haft!
Jobb imorgon också, sen bli det en sån där ledig-i-veckan-dag på tisdag. Då blir det badhuset
med den lilla lillasystern. Woop woop!

Tyvärr har jag inte roliga nya bilder att bjuda på just nu, då min dator ju för ett tag gav upp
och gave in to a virus. Så jag var tvungen att lämna in den, och då försvann ju alla fina
redigeringsprogram osv. Will be back on track soon!

Ni får nöja er med en solig bild Skalmanstyle sålänge!


Vi hörs snart igen då!

PUSS!

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback