Söndagsmys

2012-05-20 18:27:13/Permalink/Life of Skalman/

Solen skiner, himlen är blå - vad det är skönt att leva då!

Idag har jag och minsta syrran varit och ätit GLASS! Mmmm melonglass! ♥
Det är så soligt och fint ute idag, man vill ju bara springa omkring och hoppa av lycka nästan haha..!
Nästan så att man vågar säga att sommaren är på ingång, på riktigt.

Skruttisen har mest slappat, i "sin" stol på kontoret. Jag tror att hon tycker att det är lite
för varmt mitt på dagen, när solen gassar.
Close up cat.

Sööööt!

Nae, nu ska jag ta en liten promenad bort till mor med systern. Sen blir det hem och kramas
med min älskling, alldeles för mig själv! ♥

Vi hörs snart igen! PUSS


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback