Liten halvskum summering av 2012

2012-12-19 16:07:00/Permalink//
 
ÅRET.

Hur har året 2012 varit för dig? -  Helt fantastiskt skulle jag vilja påstå!
Bättre än förra året?  - Svårt att svara på. Förra året var väl inte heller dåligt direkt haha (:
 Har du träffat några nya vänner? - Ja det har jag allt!
Någonting du aldrig kommer glömma 2012? - När vi hittade vårt vackra hus och bestämde oss för att köpa det. OCH
när vi tog hem vår andra lilla fina katt.

Har du flyttat under år 2012? -  Ja, vi har ju köpt oss ett hus!
ar du hittat en ny låt som du älskar? - Flera stycken!
Isåfall vilken? - Just nu - "Trouble maker".

Har du druckit alkohol? - Ett glas vin eller två kanske det har blivit under året ^_^
Har du rökt? - NO WAY. Blä.
Har du kysst en främling? - Nix, bara min älskling får mina kyssar!

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2012? - Lika underbar som den varit de senaste åren ♥
Har du strulat med någon? - Mattias? Haha :)
Har du varit kär? - Ja såklart, vore ju skumt annars hehe!
 Har du sagt jag älskar dig till någon? - Japps.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Jaa :)
Har du haft ett hemligt förhållande/relation? - Nae, vi är inte så hemliga av oss..!


SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet begått självmord? - Nej tack och lov.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Haha njaa jag är inte riktigt knytnävstypen!
Har du varit i slagsmål? - Nae.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Det har jag säkert, men kommer inte på något
just nu, så inget allvarligt verkar det som haha!
Har du skämt ut dig? - Näe, inte enligt mig iallafall hehe!
Har du ljugit för en vän? - Det tror jag inte, jag ljuger inte så hemskt ofta alls.
Har du varit ute en hel natt? - Dancing all night long, yes indeed!
Snygga inför en utekväll!
 Stigus

Har du blivit tagen av polisen? - Varje dag! Haha!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet? - Varje kväll? Bor liksom ihop med "någon av det motsatta könet" hehehe..!
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - Det har jag nog!

JOBB&FRITIDEN.
Vart jobbar du? - På världens bästa jobb. 
Har någon varit elak mot dig på jobbet? - Haha nej det tror jag inte!
Hatar du någon på ditt jobb? - Som sagt, jag hatar inte, av ren princip.
Har du gjort något framsteg? - Yes indeed!

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Japp!
Har du förlorat en vän? - Det tror jag väl inte!
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Jag håller kontakten med dem jag håller kontakten med.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - No way.
Har du ljugit för en bästavän? - Som sagt. No way.
Har du många killkompisar? - Alltid fler killkompisar än tjejkompisar. Mycket mindre drama! :)

Inte alls gammal kattbebis! Min lilla Fluff ♥


Min stora kissekatt. Sömntuta!
 
Första helgen i december 2012, Uppsala.

 

Snart är det jul och sen byter vi år. Tjoho!

 

 


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback