Fredagsmys, jag ÄLSKAR fredagsmys

2011-09-30 17:57:20/Permalink/Life of Skalman/

Godfredagkväll!

Jag var hos frisören idag och berättade att längderna i mitt hår var alldeles för raka
för att bli kallade "permanentade". Då sa hon
"Nejmen så ska det ju inte vara, kan du komma på måndag?".
Jag gillar såna människor :) Så på måndag ska jag dit och fixa så att HELA mitt hår är lika vågigt!
Dessutom var jag en sväng hos mormor och morfar för att lämna lite saker som min kära
mormor ska låna av mig inför hennes kommande Londonresa! Det vore ju onödigt om hon skulle
behöva gå och köpa sig en stor, fet karta eller en reseadapter, när jag redan har såna saker
sedan min och Fias resa, eller hur? (: Så hon får låna mina grejer istället!

Just nu sitter jag vid köksbordet och fnissar med min älskling. Vi ska fredagsmysa, med
chips, godis och pussar. Kanske en film också, när vi ändå är igång hehe!
Haha jag är så himla löjligt kär i Mattias att man kan tro att vi bara vart ihop i en vecka ♥
                                                                Puss!


Hoppas ni alla har en trevlig fredagkväll, så hörs vi nog imorgon :)

                                                       Puss och kram - skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Vilma Henricsson

Sv: Jaa!! I den punkten har du rätt :) Men jag är väldigt, väldigt feg av mig och så vidare. Men någon dag ska du se att jag vandrar omkring med rött hår!! :)

2011-09-30 @ 18:26:31
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/
Postat av: Vilma Henricsson

Haha, låter awesome!!

2011-09-30 @ 19:05:21
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/
Postat av: emma

fin blogg, kolla gärna in hos mig med om du har lust! :D

2011-09-30 @ 23:00:13
URL: http://emmawidahl.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback