We will rock you

2011-10-12 20:07:46/Permalink/Life of Skalman/

Mmm så dammfritt mitt golv är nu hehe!

Min älskling och jag kom precis in från en liten promenad.
Det känns som att jag har sagt detta
förut, men det börjar verkligen bli höstigt på riktigt där ute! Mössa och halsduk - på!

Vill ni vet vad vi gjorde förut..?
(insert a bad joke about sex here)
Vi var och hämtade en ny sak som vi köpt. Jag kanske har nämnt att min älskling tagit
mc-kort
? If not, det har han. Och idag var vi och hämtade MOTORCYKELN vi köpt :)
Jag åkte inte med dock, jag har inga mc-kläder än. Men nu står den iallafall safe i vårt garage!
I vår, DÅ ni. Då ska jag också få åka med! (för då ska jag ha köpt mig "den rätta outfiten") ^__^

Innan jag går för att sätta mig och dricka te med älsklingen i tv-soffan, så tänkte jag
att ni skulle få se den snygga t-shirten som min snälla mormor köpte till mig när hon var
i London! ♥ Mattias har en likadan haha (:
Hon var och såg "We will rock you"-showen när hon var där :) *avis*

Snyggsnygg!

Nu ska jag dricka te, som sagt.. Hörs imorgon!

                        Bite and out!


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv; Tusen tack! Händer imorgon då?

2011-10-12 @ 20:34:35
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: therese

grattis till mc kortet fett kul ju :D

ha en bra kväll puss

2011-10-12 @ 21:17:47
URL: http://techi.myshowroom.se
Postat av: annsoh

okej awesome! :d

2011-10-12 @ 21:54:09
URL: http://annsoh.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback