"Onsdag går jag ut och vankar.."

2011-10-05 15:25:11/Permalink/Life of Skalman/

Jag vet. Lite halvstörd rubrik, men jag kom helt osökt att tänka på den där visan
"Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting. Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring,
mig omkring..."
osv. Och tredje raden passar ju in, eftersom det är onsdag idag.
Haha okej, jag är inte helt normal, jag erkänner.

Idag fick jag lite sovmorgon med min älskling. Det var inte helt fel. Dessutom sov jag
urgott inatt, så jag vaknade extremt utvilad, vilket inte heller kändes alldeles obekvämt.
Jag känner att jag inte har så jättemycket inspiration till det här inlägget så ni får
hållas med ett klipp på en awesome låt av en awesome sångerska sålänge,
så kanske vi hörs senare eller imorgon. Okej så säger vi! :) Puss!

Moa Lignell. Jag ÄLSKAR den här låten.



Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback