Jag älskar..

2011-10-20 17:45:58/Permalink/Skalmans prylar/

..min spikmatta! Den är en av mina absoluta favoritägodelar.
Jag fick den i julklapp av Mattias för.. två år sen :) And I've loved it ever since!

Den är verkligen det bästa jag vet när ryggen skriker. Vilket den gör lite nu och då.



Jag ligger på den varje dag. Det har till och med hänt att jag har somnat på den haha!
Kort sagt, jag rekommenderar alla som inte har provat - skaffa er en spikmatta.
Det är så avslappnande. Nu kan man ju få tag på dem i stort sett överallt dessutom.
Jag har sett dem på COOP haha..! Kort och gott,
                                                                      Spikmattan - en awesome pryl.

Nu
ska jag och min älskling äta lite lasagne till middag.
                                           Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Gabriella Petkovic

ja :)

2011-10-20 @ 18:43:44
URL: http://fashionsoul.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback