Har ni tänkt på hur vackra vi är egentligen?

2011-10-05 17:49:59/Permalink/Skalmans hyllningar/

Detta måste hyllas. Inte bara "detta", utan denna person måste hyllas.
Jag trillade just in på en blogg, som drivs av en kille som verkligen har något att
säga. Hur vackra vi alla är. Oavsett storlek, längd, omkrets eller kön så är vi, allihop,
totalt megavackra precis som vi är. Det är så att ordet "normal" borde dö ut någon gång,
kan man tycka. I vilket fall som helst, bloggen heter "BodyPalace" och ni kan hitta den HÄR.
Eller om ni trycker på bilden.


Till dig som driver denna fantastiska blogg,
tack för att du finns i världen. Det behövs fler med tankegångar som dina.
Fortsätt med det du gör. Det behövs, om inte bara i bloggvärlden, så i världen
överhuvudtaget. Jag kommer härmed att följa din blogg slaviskt. Jag hyllar dig och ditt budskap.

Det var det, dagens hyllning. En hyllning till bloggen BodyPalace, men framförallt
en hyllning till skönhet. Och då menar jag den skönhet som vi alla faktiskt besitter,
oavsett om vi ser det själva eller inte. Har ni tänkt på, hur vackra vi alla är egentligen?

                                            Bite and out!


Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Tack för den fina hyllningen och tack för lite nya besökare :) Blir så otroligt glad av positiv feedback :D

2011-10-06 @ 15:04:38
URL: http://bodypalace.blogspot.com

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback