Fredagsmys efter en intensiv dag

2011-10-28 17:33:40/Permalink/Life of Skalman/

Hejhopp. Ni får ursäkta att jag inte orkar skriva så mycket idag.
Jag är verkligen helt slut. Sov jättelite, och det har hänt massor av olika saker under dagen.
Jag är bara så HIMLA trött. Jag ska nog lägga mig och "powernappa" lite nu.

Sen ska jag titta på Idol och äta dumlekola med älsklingen. Ska helt enkelt spendera
kvällen i soffan. Skriver mera imorgon. Jag hoppas att ni har haft en trevlig fredag och
att ni får en mysig kväll.

Vad skulle jag göra utan dig min älskling



                                                                                 Puss och kram - skumbanan



Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback