Brrrrrrrrrrrrum..!

2011-10-13 20:51:11/Permalink/Life of Skalman/

Hejhopp!
Nu kommer den. Bilden på den nya fina motorcyklen. Eller, på min älskling när har sitter
på den, snarare haha :)


                                                        
Nice huh? I vår ska jag också få åka med (: (måste spara ihop lite cash till outfiten bara haha!)

Tänkte näääästan ta vinterjackan förut, men ångrade mig och kände NEJ, det är inte så kallt än.
I solen är det riktigt mysigt till och med! ^__^ Vi vägrar vinterkläder lite till tycker jag.

Är så supertaggad inför imorgon! Då ska nämligen jag och Stina på upptåg. Vi ska..
GÅ PÅ DISCO! Haha, jaaa it's true. Hon har hittat något disco som tydligen inte bara är för
små barn (haha), så vi ska dit och dansa och känna nostalgin flöda hehe!
Det blir en bra fredagkväll, det känner jag redan nu.

Anyhow, nu ska jag ta mig lite te och pussas med min älskling i soffan.
                                                                     BYE!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback