Torsdagstrött

2011-11-10 20:53:55/Permalink/Life of Skalman/

Hello folks!

Nya jobbets kurs fortsätter.
Uh.. Min hjärna börjar bli liiite full på information och kunskap
nu. Imorgon är det det andra delprovet. Det känns bra, är inte direkt nervös eller så.
I can do it, I know it. Så jag sitter inte och pluggar nu alls, jag bara slappar och vilar hjärnan.

Ska bli SÅ skönt med helg. För en gångs skull jobbar jag lite halvnormalt, och kan säga som
majoriteten av världens befolkning - ÄNTLIGEN FREDAG imorgon haha! För just nu är
helg = ledigt för mig också. NAJS är ordet här! :)

Some updates for my non-swedish readers! (And with "readers" I mean... Lydia haha! ;D)
I am working working working. My brain is starting to DIE from all the information and new
stuff I have to learn. Please Mr. Weekend, be here soon!
Well well, gonna go and continue what I was doing, NOTHING what so ever, on my couch now.

Vi hörs och syns allihop! Puss och kram - tavelram!
Lite småhappy London-pic! (: Fia är fotografen till denna bild, and we're at "Soho Joe" ^_^

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback