Nya rutiner

2011-11-01 18:55:37/Permalink/Life of Skalman/

Hejsan hoppsan allihop :)
Om ni undrar varför jag inte varit så aktiv senaste dagarna beror det som vanligt
på helgmys haha! MEN också en annan sak....
Baparabaaam - Jag har börjat på mitt nya jobb! Yeah that's right, jag fick jobbet jag sökte.
Så just nu går mina dagar ut på att ta in SUPERDUPERMYCKET information som jag måste kunna
inför jobbet. Kursen, som jag alltså går nu på nya jobbet, håller på i sju veckor. Så ni kan
ju tänka er att det är en del att ta in..!

Vad gör jag annars då..? Jag kliar på säsongens (förhoppningsvis) sista myggbett. De driver mig
till vansinne. Ett av dem sitter UNDER foten, alltså på fotsulan. Det är helt fruktansvärt jobbigt.
Mah mah, har inte så mycket att skriva just nu känner jag. Är så himla trött i huvudet..
Men jag lovar att jag ska bli roligare så fort jag kommit in i de nya rutinerna bättre, just nu
har jag bara massa nya system och "options" och annat snurr i hjärnan. Dessutom är jag SÅ
inte van vid att gå upp samtidigt som älsklingen på morgonen haha!


Anyhow, nu ska jag göra en matlåda till imorgon.
Vi hörs, PUSS!

En bra låt som jag lyssnar sönder just nu!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Grattis till jobbet!

2011-11-02 @ 08:02:38
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback