Jobbajobba

2011-11-30 21:10:05/Permalink/Life of Skalman/

Hej bloggpeople :)
Jag vet att jag varit kass på att uppdatera. Är så trött efter jobbet, hjärnan jobbar på högvarv
hela tiden. Förra veckan jobbade jag dessutom kväll, så att duscha, äta, sova, jobba var i stort
sett det enda jag gjorde haha..!

Jobbet går bra. Awesome even. Jag tycker verkligen om mitt jobb. Massor. Kundservice, det
är mitt forum. Och jag lär mig så sjukt mycket varje dag. Dessutom jobbar jag med så mycket
trevligt folk, arbetsdagarna bara flyger fram (: Det känns bra!

Uh. Ni anar inte hur trött jag är. Ska hoppa i bingen nu, vila rösten (jag börjar bli hes, oh no!)
och hoppas att jag inte drömmer så mycket inatt utan får sova bra. Vi hörs snart igen, promise!

Sålänge, kolla på världens i särklass sötaste fluff;


Puss på er!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback