Solig vecka

2011-05-10 11:08:20/Permalink/Life of Skalman/

Jag uppdaterar dåligt, jag vet, förlåt.

Jobbade massor i helgen, och sådär. Träffade Stigus lite också ^^
Den här veckan blir ganska lugn, fram till helgen. Jag ska nämligen till Anastasia.
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY. Lite partej, lite slappa och massa umgås ♥
Det ska bli awesome..! Jag tycker inte om att hon bor så långt borta...sådäså!

Jag älskar att solen lyser. Det är så varmt och skönt ute. Jag älskar att gå ut och springa
i så här vackert väder. Mina kissekatter tycker också om att gå ut i det vackra vädret,
MEN just nu så får bara Zebra gå ut. Varför? Skrutt löper. JA usch, det är sant. Hon är inte tyst
en halv sekund, bara "skriker" och jagar Zebra med rumpan i vädret. Stackars Zebra,
vi är nästan helt säkra på att Zebra är "en han" nu, och Skrutt lämnar honom inte ifred alls.
Det märks hur jobbigt min lilla Zebra tycker att det är, att ständigt behöva springa ifrån
Skrutt. Sterilisering here we come. Men tills det är gjort, måste hon vara inomhus så hon inte
hittar någon "pojkvän" där ute någonstans.

Vad händer idag då?
Lillasysteryster kommer hit. Den minsta lillasystern alltså haha. Vi ska mysa, och hon vill
följa med mig ut och springa, säger hon. Så jag sprang inte imorse, utan väntar tills hon
kommer hit med skolbussen. Då ska vi springa :)

Anyhow, nu ska jag gå ut och njuta av solen. Vi hörs! Puss!
Jag bjuder på en glad, somrig bild från förra sommaren.

                                                               Badpuss!

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback