Okreativ rubrik

2011-05-26 19:18:58/Permalink/Life of Skalman/

Idag är det torsdag, för er som inte visste det. Jag har varit ute och åkt lite i min fina monsterbil idag ♥
Var och klippte mig också :) Toppade håret lite bara, eftersom jag håller på att spara ut mitt fina hår,
det ska bli lååångt!
Det börjar bli ganska långt, inte sant? ^__^


I helgen ska jag jobbajobbajobba. Ganska långa dagar, så jag får be och hoppas att mina
fötter inte hatar mig alltför mycket sen..! Skulle inte har jobbat imorgon egentligen, utan bara
lördag-söndag, men det jag behövdes visst (: Så det blir en "lång" jobbhelg haha!

Nu ska jag ställa mig i köket en stund, och svänga ihop en matlåda till min älskling så att han
har något att äta imorgon på jobbet *supersnällasötasambon* :)

                                                                      Puss på er!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback