Hårnostalgi

2011-05-18 20:09:36/Permalink/Skalman Style!/

Jag har suttit och tittat igenom lite bilder från kamera och mobil.
ÅH hur många hårfärger har jag haft? Jag måste verkligen hitta på något med min kalufs snart!
Jag saknarsaknarsaknar mitt roliga, färgsprakande hår!!
Bilden är tagen för nästan två år sen.. tror jag.

                                           I miss that haaaiir!
Jag vet dock inte riktigt vaaad jag ska hitta på.. Lite slingor kanske! Eller..
Jag ska nog surfa runt på nätet och leta lite inspiration tror jag :)

Tar emot förslag med öppna armar! Give them to me ♥

                                                                            Puss


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback