En lång helg på ingång

2011-05-12 21:34:31/Permalink/Life of Skalman/

                                                                    Hejhoppfallera!

I helgen drar jag till Anastasia
, och stannar där en lång helg. Ända till måndag faktiskt!
Kommer bli awesome!

Jag har precis lagat pannkakor åt min älskling (och några åt mig med då kanske haha) och
sitter nu och dreglar över Criminal Minds på tv:n. Ja, jag är en sann CM-nörd!
Anyhow, känns som att jag borde börja packa efter programmet, meeeen om jag känner mig
själv rätt så kommer jag nog mysa med älsklingen istället och packningen blir imorgonbitti HAHA!
Det brukar bli så av någon anledning... Och nu ska jag ju vara bort extra länge också liksom, så
jag måste samla på mig lite mys som jag kan leva på under helgen! (Med det INTE sagt att det
inte kommer bli mysigt hos Anja haha, men det är liksom mys på liiiite andra sätt hehehe!)

Jag kommer antagligen (förmodligen och med största sannolikhet) ha alldeles för trevligt för
att få för mig att sätta mig och blogga i helgen så atteeeeee..
Jag bjuder på en snygg bild på mig och Anjan och säger puss och goodbye med den ^__^


(Bilden är tagen när vi var i Berlin, eller bildERNA kanske ^^ GIMP-master - Jag ^^)


                                                              PUSS OCH GODDBYE for now

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback