Biiilen

2011-05-23 19:08:30/Permalink/Skalmans prylar/

Jag tror att jag är kär. I min bil. (Okej, VÅR bil då kanske hihi ♥)
Den är så fin..!

Titta, är den inte underbar?

Jag kallar den för Monsterbilen, eftersom den heter GRR haha!
Grrrrrrr, den gröna monsterbilen - hur Skalmanigt är inte det? ^__^

Anyhow, jag tänkte att ni kanske ville se en bild på bilen jag pratar om all the time
hehe, förlåt att det har tagit så lång tid..! Visst är den fiiiin?

Jag ser allt att ni är GRÖNA av avund haha!

                                                                   Puss


Kommentarer
Postat av: Denise

åh så underbar! :D är bara en aning avundsjuk, när skaffade ni den?

2011-05-23 @ 21:22:00

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback