En såndär städdag

2011-03-29 21:42:01/Permalink/Life of Skalman/

Hejhoppfallera!
Jag veeet att jag inte skrivit ordentligt på lite för länge, förlåt ^^
NU ska jag skriva!

Idag har jag varit duktigduktig och städat en massa! Dammsugit och plockat och
ÅH så kul det är... (inte). Menmen. Musiken har varit på dansvänlig volym under hela dagen!
Dessutom har jag försökte förstå varför Skruttisen har suttit och skrikit på tvättmaskinen,
men jag kom inte fram till något. HAHA!

Det är så skönt att ha sin älskling hemma ♥ Nu kan jag äntligen sova fast det är mitt i veckan.
Det är inte mycket som slår att somna i sin älsklings famn!

Campuss!

Right now, längtar jag lite efter torsdag. Då ska jag träffa min Stigus. Jag sa att jag
skulle köpa tio ton Skittles till hennes idag (för jag skulle ändå åt det hållet) men så
skulle jag helt plötsligt inte dit. Jag hoppas att hon inte blir ledsen ^_^
Jag har tio ton kramar på lager som kompensation!

Okej, nu ska jag se klart på Desperate Housewives innan det är sängdags!
Puss på er så hörs vi imorgon!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback