Pretty pretty please

2011-03-03 14:33:00/Permalink/Life of Skalman/

Sitter och lyssnar på musik. Har precis dansat runt, stretchat och hållit på.
Vill ju inte förlora min snygga kropp bara för att jag inte har råd att dansa
på någon kurs..! hehe ;]

Ska packa min väska nu, så jag har det gjort. Imorgon åker jag! Skövde - here I come!
Jag har bestämt att jag inte ska packa lika överj*vligt mycket som jag brukar.. hehe,
vi får se hur det går..

Ska städa lite också, innan imorgon. Och lägga fram presenten som jag råkade köpa till
min älskling. Det var faktiskt inte meningen, jag kunde bara inte gå förbi den hihi!
(ssch.. säg inget men... det är en bok. SSSCCCHH, don't tell)
Ja.. jag är en riktig sucker för vardagsromantik. Eller, romantik överhuvudtaget kanske haha! ♥

Aja, ska packa lite nu. Och hoppa in i duschen. Vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Miaka

Oh ja, just den här rosa nyansen är den bästa som finns på marknaden^_^ Jag har inte haft den länge nu, men jag vet folk som haft den jättelänge utan att behöva färga om. Try it!

2011-03-03 @ 18:08:10
URL: http://miaka.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback