Onsdag nästan fredag

2011-03-02 18:12:12/Permalink/Life of Skalman/

Den här veckan verkar springa på tycker jag. Snart fredag. Vad händer då då,
kanske ni undrar? Det ska jag tala om!

Jag ska åka till en viss Anastasia! Yesyes, den lilla människan fick ju för sig att flytta
långtlångt när vi slutat skolan, så att vi ses ju inte lika ofta längre. Men i helgen! Då ni..!
Haha först lite maskeradpartej och party all night long, och sen slappa/titta på film/snacka resten
av helgen. Inga dålig planer det inte! :D

Jag åker alltså på fredagförmiddag. Vilket innebär att jag inte träffar älsklingen förrän
på söndag
när jag kommer hem. Och på måndag åker han igen. Det är LITE sämst.
Men vi får väl mysa ihjäl oss på söndag, massamassamassa mys, för...
nothing can stop me from going to The One And Only Anastasia haha ;D

Förresten!
Idag var jag på en låtsas-arbetsintervju (i know, i know...) hos en jobbcoach för
att kolla om det är något jag måste tänka på, eller något jag gör totalfel i intervjusituationer.
Men vet ni vad hon sa?
"Du har en energi och ett driv som verkligen strålar. Du var jättebra, verkligen. Jag kan inte
förstå varför du inte har något jobb än. Jag kan inte fatta det." (osv)
Eh jaa... JAG ÄR AWESOME! Oh yeah...! Nu ska bara någon arbetsgivare förstå det också...

En random bild ur min bildmapp.


Anyways. Nu sitter jag i soffan och känner huvudvärken smyga.. Det är blä.
Funderar på att trösta mig genom att baka en kladdkaka. Ja, kanske.

Vi hörs senare, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Stina

VART KÖPTE DU tunikan o___O <3

2011-03-02 @ 18:26:59
Postat av: Anastasia

Weei äntligen ska du komma till mig :D

Vilken fin klänning/linne....sak på bilden :)

2011-03-02 @ 19:00:28
URL: http://animayah.com
Postat av: Miaka

Tack!

Jag har köpt min på http://kawaiidesign.se/?cat_id=1065&head_id=1061 , ett av de få ställena i Sverige som har just special effects!

2011-03-02 @ 19:14:20
URL: http://miaka.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback