Imorgon är det iallafall fredag

2011-03-24 23:39:57/Permalink/Life of Skalman/

Nu är väskan färdigsorterad inför morgondagens (kvällens..) jobb :)
Just nu ser mitt vardagsrum ut som ett bombnedslag. Det är papper, säljmappar,
och originalkartonger ÖVERALLT. Ska städa bort det nu hehe!

Älskar att Criminal Minds har börjat igen. Och att det har börjat en till serie i
Criminal Minds-anda. I like it a lot! Beteendevetenskap är bland det mest intressanta
som finns tycker jag. Criminal Minds in my heart.

Imorgon är det äntligen fredag.
Finally helg! Längtar så mycket efter min älskling.
Det är så tomt hemma utan honom. Sover enormt dåligt ensam i vår enorma säng dessutom.
Men imorgon kommer han hem, så då kommer jag sova gottgott
På lördag är det kalas hos ex-grannarna, hihi! Har köpt megabra presenter till
både det stora födelsedags-"barnet" och det lilla haha! It's gonna be awesome.

Tänkte slänga in en bra låt såhär innan jag kastar mig i säng.

Jag älskar verkligen The Script. They are totally 'breath takingly' awesome.

Okej, men nu ska jag sova (eller något haha!).
Vi hörs imorgon skulle jag tro! ;D Åh, just det! För att svara på "Anonym"s kommentar
angående mitt onsdagsinlägg: Jag måste hitta sladden till videokameran innan jag kan
lägga upp mitt melodifestivalframträdande. Men det ska komma upp!

Så.. godnatt och sov gott alla!




Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Nu hänger jag inte med. "Jobb", "papper, säljmappar,

och originalkartonger"...? Har du fått svar på någon jobbintervju eller så?

2011-03-25 @ 20:05:39
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Kajsa

the script äger verkligen :D tihi ^^

2011-03-26 @ 22:13:11
URL: http://sweetheart-97.bloggplatsen.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback