Datorkär katt

2011-03-31 19:41:11/Permalink/Life of Skalman/

Jag har så fruktansvärt söta katter. (Känns som jag har sagt det förut...? Haha)
Nu ska ni få se ett av Skrutts favoritställen i världen. Jag ursäktar att bildens kvalitet
är så dålig, men camen var allt jag hade inom räckhåll för att fånga detta på bild.
Hade jag gått för att hämta kameran hade hon och flyttat på sig.

Vår lilla Skrutt tycker om att sitta vid datorn med oss!
Idag bestämde hon sig för att Mattias' dator visade mest intressant innehåll hihi!

Visst är det gulligt? Haha, jag VILLE verkligen springa och hämta kameran, men som sagt
då hade hon och flyttat på sig. Vår fina Skruttbebis

Missekatter gör livet intressant, don't you think!
                                                          Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ja så länge det inte finns någon datormus så får man väl hålla till godo med alla läckerheter på skärmen =)

2011-04-02 @ 12:20:03
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback