Dagen innan helgen

2011-03-17 21:17:29/Permalink/Life of Skalman/

Har haft en lite halvseg dag idag. Jag ber och hoppas att det BARA är för att
jag har sovit lite dåligt, och att det inte är några förkylningsbaskelusker som
spökar..!

Men trots segheten har jag ändå gjort en massa. Jag har tagit tag i BERGET av tvätt
som jag lyckats samla på mig haha! Nej, det väl inte bara mitt fel, lite av tvätten är
ju faktiskt min kära sambos. Men det är nog 90% som är mitt ändå hahahaha x')
Anyhow, jag har dammsugit och diskat också. Så det är snyggt här hemma när min
älskling kommer hem. Vi springer ju om varandra imorgon nämligen.
Jag ska ju till Uppsala
, och kommer inte hem förrän söndag. Ska vara på en av mina
favoritplatser i hela världen, i helgen :) Det ska bli mysigt! Fast jag saknar min älskling
alldeles förfärligt redan nu, så på söndag blir det enormt kramkalas när jag kommer hem!

Jag har även gjort en sak bara för att vara snäll och söt mot Mattias idag, hihi.
Jag har lagat min kycklingsås med ris, som han tycker om, och lagt det i en matlåda.
Så att han har något gott att äta när han kommer hem, utan att behöva laga själv ^_^
Lite vardags-skämma-bort sådär, det är han värd min bästa ♥

Åh förresten, på tal om ingenting!
Jag satt och tittade igenom lite bilder förut. Hittade en jättesöt bild på min kattbebisar,
som jag tog i somras, när de fick vara ute på gräset för första gången. Jättejättejättesöta!
Se -

Vad små de är! Pluttisar :') ♥ Tänk att de varit så HIMLA små! De är ju mycket större nu..
Det har gått så fort tycker jag, jag minns när de var nyfödda och BÅDA TVÅ fick plats i
min ena hand.
Nu får båda knappt plats i mitt knä samtidigt haha! Min älsklingsbebisar ♥

Anyways, nu ska jag packa min väska inför imorgon! Och datorn åker inte med mig i helgen,
vi hörs inte förrän söndag eller måndag igen. Hope that's okey (:

Puss på er så hörs vi!



Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ha det så kul!

2011-03-19 @ 10:59:15
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback