Snörvel

2011-06-06 21:25:49/Permalink/Life of Skalman/

Imorse hade jag lite ont i halsen. Tänkte att det nog bara var lite "pollenhals"...
Nu sitter jag här i soffan, har fortfarande ont i halsen men också med huvudvärk, en
täppt och rinnig näsa samt något som förmodligen är feber. BRA! (inte-alls)
Men jag ska proppa mig full med Ipren så jag orkar jobba imorgon. Sjuk får jag vara sen
när jag är ledig..!

Tänkte bjuda på en till som bild jag tog idag.
Jag kunde inte låta bli haha!

Titta, jag håller i huset..!

Anyways, nu ska jag nog ta mig en kvällsmacka och hoppa i säng.
Jag är trött och mår dåligt. Måste vara utvilad så jag orkar jobba imorgon.

                                                                    Puss och godnatt!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback