Mer snörvel

2011-06-08 13:18:33/Permalink/Life of Skalman/

Det var längesen jag var såhär sjuk. Känner mig helt handikappad.
Inte nog med att jag har feber och huvdvärk, jag snorar och är täppt i näsan
och känner absolut ingen smak på något jag äter. Idag har jag dessutom börjat hosta.
Rethosta, det gör så ont när man redan har ont i halsen... :'(

Jag tycker så synd om Mattias. Jag fattar inte hur kan han sova bredvid mig just nu,
när jag ligger och nyser och snörvlar. JAG kan inte ens sova. Jag ligger där helt övervarm,
fryser och svettas, vrider och vänder mig, och andas högt med munnen och snyter mig ungefär
var tredje sekund
. Stackars min älsklings nattsömn ♥

Anyhow, jag tänkte lägga ut en bild på min förkyld-outfit (för jag har en sjukt snygg tröja faktiskt haha).
Men sen tänkte jag, hur kul är det att se en snorig tjej i mjukiskläder? Så istället, ska ni få se
en söt bild på en av mina kissekatter. Hon är är så söt när hon vilar på fåtöljens ryggstöd.

Hon tycker om att sova där. Hon har liksom uppsikt över allt i vardagsrummet därifrån, ifall hon skulle
behöva hålla koll på någon/något :)

Det är sjukt tråkigt att vara hemma och sjuk (haha "SJUKT tråkigt" vilken ordvits hehe..!),
så jag har inget mer "intressant" att berätta. Sitter och glor på filmer jag redan sett och äter lite
yoghurt i väntan på att min älskling ska komma hem och laga mat och ta hand om mig hihi!
Den som vill komma och hålla en snorig Skalman sällskap, är välkommen! Haha! ^_^

Puss på er sålänge, så hörs vi snart igen!



Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback