Feberfri

2011-06-09 19:47:06/Permalink/Life of Skalman/

Idag har jag varit feberfri! Min kropp har inte känt det så mycket dock,
på grund av det klibbiga vädret haha!

Tog en liten tripp till mormor och morfar idag. Åt pannkakor och lånade lite filmer.
Jag har sett alla vi har hemma, och imorgon ska jag verkligen ta det superlugnt
så att jag klarar grillfesten som vi ska på, på lördag. Då vill jag ju vara så friskt det bara går..!
Och det är liiite roligare att ha lite filmer att se medan man tar det lugnt hihi!
Dessutom var på ett litet hemligt uppdrag idag också. Berättar mer om det utvecklar sig
till något bra hehe ;D

Idag ser jag lite mer representabel ut (: Inte lika äcklig som igår hahaha!
Lägg märke till mina illröda näsvingar hehe.. Snytröd näsa, trör jag det kallas? HAHA!

Försöker vitamin- och nyttighetschocka min kropp så den ska friska på sig snabbare.
Och när jag var och handlade kunde jag inte låta bli att köpa den här smoothien,
den såg så god ut (och den var god också haha!)! Fruuuukt

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med. Det vill säga, slappa i soffan och försöka att
inte hosta sönder halsen. *host*                                             Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Robert Nehmé

Va med och tävla om ett paket från Dermalogica värt 460 SEK...



Allt du behöver göra är att gå in på bloggen och lämna en kommentar.



Lycka till! <3

2011-06-09 @ 21:30:54
URL: http://theinternational.blogg.se/
Postat av: milena malmros

skönt att slippa febern :) snygg blogg du har :D

2011-06-10 @ 00:35:28
URL: http://milenamalmros.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi söt du är :D men lockigt e grymt jobbigt att ta hans om bara :(

2011-06-10 @ 07:42:21
URL: http://vadfanskajagheta.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback