Äntligen helg!

2011-06-04 19:51:45/Permalink/Life of Skalman/

Nuuu har jag fått helg! Är ledig imorgon och på måndag, och det ska verkligen bli
SÅ skönt! Min kropp skriker efter lite stillasittande, mys och efter att göra annat än att
stå i superhett kök hela dagarna haha :)

Anyhow, min helg nu då! Jag invigde den med att äta grillat med min älskling.
Grillmästare, det är vad han är min älskade sambo ♥ Jag sitter just nu och väntar på
att maten ska sjunka undan, så att jag kan få plats med melon och glass! :)

Imorgon tror jag att jag ska åka till Denise. FINALLY ÄR HON HEMMA! Jag har typ längtat ihjäl mig
medan hon har varit i Irland. När jag kommer dit ska jag krama och aldrig släppa taget
tror jag..! Iallafall haha, hon har ett lite försenat födelsedagskalas imorgon (eftersom hon
inte var i Sverige när hon fyllde år, så var det lite svårt att ha kalas för släkten då hehe).
 Senare, under min lite längre ledighet, tänker
jag kidnappa henne och ha henne hemma hos mig ett litet tag allt :') Haha! ♥

Anyways, när jag kommit hem därifrån tror jag minsann att jag och Mattias ska åka och äta
lite god mat hos min mormor och morfar. Det tycker jag låter både gott och trevligt!
Haha vilket fläng det blir imorgon (:

Innan jag går för att äta melon tänker jag visa något roligt :]
Detta är en av mina favoritkomiker. Han är så fruktansvärt bra!

Michael McIntyre ♥

Vi hörs "i helgen" ;D

                                                Puss på er!

Kommentarer
Postat av: H

- håller med, vgd?

2011-06-04 @ 20:22:08
URL: http://lovehannah.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback