Tamagotchi ♥

2011-01-27 19:01:21/Permalink/Skalmans prylar/

Jaaa, jag har satt i nya batterier i min fina lilla tamagotchi
Haha, jag vet att jag är löjligt besatt av dessa små digitala husdjur, men
jag kan inte hjälpa det ^^ De är så roliga, och man blir ju helt nostalgisk!
Jag kommer ihåg vilken av mina tamagotchi's (jag har jättemånga..!) som var
min första. En blå liten val. JÄTTESÖT. Jag fick den när jag var sex år.

När den har blivit stor kan den gifta sig och skaffa barn hihi!


Jag gick på stan för att köpa batterier i onsdags, och för att leta efter en ny tamagotchi.
Haha, inte till mig själv alltså utan till min lilla lillasyster. För högst upp på tamagotchi'n
är det en såndär infraröd-grejsamojs som gör att man kan "koppla ihop sig" och
bli vän med och/eller gifta sig med andra tamagotchi'sar haha (: Så jag tänkte att vi skulle
ha en varsin. För jag HAR ju fler tamagotchi'sar som sagt, men ingen som kan koppla
ihop sig med den här jag har batterier i nu. MEN DET FANNS INGA TAMAGOTCHI's NÅGONSTANS!
Jag letade i varenda affär
där de haft förut, men nej. SÄMST.

Aja, jag får väl leta vidare eller nått..!

Men, vi hörs imorgon :)  PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är en tjej som har tamagotchi men hur får man ett barn på den? jag har en v3.

2011-11-09 @ 14:49:31

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback