Fredagsmys och sånt

2011-01-28 15:31:39/Permalink/Skalman Style!/

Hejhopp!

Det har blivit fredag ännu en gång, visst springer veckorna snabbt?
Tänkte visa några fler av mina rea-fynd för er (:

Tröja från Monki! Tajts från HM! (kjolen är gammal, men också från HM)

Kommer inte ihåg om jag berättade det, men när jag var och letade efter den där tröjan
som jag har på bilden, så ville jag ha en svart. Men jag hittade bara ett gäng bruna, och jag
frågade i kassan om de hade några svart kvar. Svaret jag fick var "Nej de är nog slut"...
Så jag tänkte att något plagg måste ju bli det första bruna plagget EVER i min garderob,
och köpte tröjan ändå.
Nyss pratade jag med syrran och vet ni vad hon säger?
ATT NU FANNS DET MASSA SVARTA TRÖJOR. MOOOORRRRRRR!

Aja, hon ska kolla om de finns kvar på måndag och i så fall köpa en.
Så att vi kan byta, för hon vill ha en brun och jag vill ha en svart och hon
vi har ungefär samma storlek nuförtiden haha :)
Hoppashoppashoppas att den finns kvar på måndag, säger jag bara.
(förövrigt älskar jag bokstavstajtsen enormt megamassor)

Anyhow, ikväll ska jag en sväng till modern. Äta lite semlor typ och umgås och såntdär ^^
Lördag och söndag = jobbjobbjobb på Busfabriken. Kachiiiing ;)

Vi hörs, puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

Hej du!

jag vill bara upplysa dig om att jag har en tävling om en valfri Sailordress på min blogg om du är intresserad. Om inte så får jag ber om ursäkt för att såna hära kommentarer inte bruka uppskattas så ofta. Men är du intresserad så vill du säkert inte missa :)

2011-01-28 @ 18:07:11
URL: http://linn-lay.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback