Belly dancing!

2011-01-20 13:28:13/Permalink/Skalmans prylar/

Vad gör man när man vill lära sig något nytt, helst dans i mitt fall, men
är fattig och inte har råd med någon fancy kvällskurs?

Man använder YouTube! :)

När jag är hemma såhär och har svårt för att vara kreativ all the time och hitta på
saker att göra, utöver att söka jobb all day long, så springer jag oftast runt och
sjunger, dansar och larvar mig bara. Det tycker jag är ganska roligt haha.
Jag har fått för mig att magdans vore kul att prova, men eftersom min situation
är ganska arbetslös så har jag ju inte råd med något sånt. Men sörj icke!
YouTube is created for moments like these!!
Jag sökte helt enkelt på "belly dancing" och VÍOLA!
Det finns tusen klipp att välja mellan för dansgalna människor som jag.
Jag kollade igenom ett par och fastnade för dessa två tjejer! (bloggen vill inte ladda upp
ett youtube-fönster av någon töntig anledning så ni får klicka på länken!)

Är det inte helt fantastiskt? ^^ Så nu står jag framför spegeln och jobbar
med muskelgrupper min kropp nästan glömt att den hade!
                                   Askul för mig, asbra för min kropp.

Man måste ju bara älska't!

                                                           Dansa på, people!  Puss!

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback